Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
8.4.2016, Jan Vítek, aktualita
Společnost NVIDIA tento týden na GPU Technology Conference (GTC) 2016 prezentovala krom nové Tesly také jiné novinky. Mezi ty hardwarové patří jistý 'Zero Latency Display' s obnovovací frekvencí 1700 Hz, který směřuje do světa VR.
pidalin (1511) | 9.4.20162:44
Za chvíli budeme mít zero latency displeje, ale ve hrách bude furt opožděná myš o čtvrt vteřiny. :­-D Tohle je hezký, já chápu o co se výrobci HW snažej, ale k čemu to je když to bojkotujou výrobci toho obsahu co se na tom bude pouštět? Před 10 lety i když se hra sekala jak prase tak tam nebyl žádnej input lag jak dneska, dneska jak nemam FPS aspoň 80 tak je myš nechutně opožděná.
Odpovědět0  0
MarceL23 (6) | 8.4.201618:00
Je vidět, že kupovat hned první generaci oculusu je blbost, zatim se ti jen rozjíždí. Spostu vychitávek se teprve vymyslí
Odpovědět0  0
John60 (104) | 8.4.201617:53
Vsadím se, že fungovat bude pouze ­(jak je u nVidie dobrým zvykem­) na jejich gk.
Odpovědět2  0
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.